woensdag 27 juli 2016

Jarig!

Afgelopen zondag was ik jarig. Ik word al 8 jaar lang 29 en ben nu al van plan dat volgend jaar gewoon voor de 9de keer te doen ;-) Zaterdagavond heb ik mijn verjaring uitgebreid gevierd met vrienden, familie, hapjes en (een paar) drankjes. In de aanloop naar mijn verjaardag begint iedereen mijn vriend te appen wat ze voor me moeten kopen. Zijn antwoord is vrijwel altijd: Douglas bon. En hij kent me goed, want ik word daar toch altijd wel heel erg blij van. De oogst was ook dit jaar weer goed. Ik zat dus zondagochtend klaar achter mijn laptop om een paar bestellingen te doen. Wat heb ik gekocht? Lees snel verder.

Allereerst mijn geliefde Chantal Le Volume in Noir. Zoals je misschien al eerder hebt gelezen op deze blog ben ik na jaren Lancome mascara te hebben gebruikt overgestapt op Le Volume. Nog geen seconde spijt van gehad en ik heb graag een reserve achter de hand. Logisch dus dat deze gelijk in mijn winkelmandje zat.

Nu was ik altijd al fan van Chanel (wat rijmt dat lekker..) en een paar weken geleden wees een medewerkster van ICI Paris in Middelburg mij op de Stylo Yeux Waterproof. Ik ben de beroerdste niet en besloot dus de drie nieuwe kleuren aan te schaffen.
Blauw, groen en paars. De blauwe heb ik inmiddels gebruikt en die bevalt erg goed. Mooie kleur, met een subtiel glittertje en blijft de hele dag zitten waar je hem wilt hebben (OOK OP JE WATERLIJN!). Weer een product in mijn stash waar ik niet meer zonder kan. 

En dan last, but not least .. De brow wiz van Anastasia Beverly Hills in medium brown. Nu had ik al de brow definer in camel en de dipbrow in auburn (overdreven denk je??) Ik kleur mijn haar nogal regelmatig... met als gevolg dat mijn wenkbrauwen mee moeten kleuren. De producten van Anastasia Beverly Hills vind ik allemaal net zo fijn. Ik zou niet kunnen kiezen tussen de wiz, definer of dipbrow. Gewoon allemaal aanschaffen. Het ziet er super natuurlijk uit en blijft perfect zitten. Ook na het zwemmen (wat ik regelmatig doe). Het is even een investering (rond de 30 euro) maar het is het meer dan waard!


Dat zijn ze voor nu even. De nieuwe schatjes voor in mijn dagelijkse stash. Er komt nog een pakketje van ICI Paris binnen van de week. Tot dan! 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten