vrijdag 6 juni 2014

Haardingen

Af en toe ga ik naar de kapper. Nou ja, af en toe ... om de 5 tot 6 weken om eerlijk te zijn. Ik geniet daar zo ontzettend van. Ik ga altijd samen met mijn vriendin. Aangezien we allebei slachtoffer zijn van onze drukke agenda's is de knippert-date echt ons momentje.

De week voor de afspraak beginnen we elkaar al te appen met de vraag: "Wat ga jij laten doen?". Het is bij ons elke keer weer een verrassing, want we willen gewoon graag steeds iets anders. Een andere coupe, kort, lang, asymmetrisch, schuine bob, lange bob, undercut, alleen de puntjes, helemaal niet knippen, een ander kleur, zwart, blond, bruin, paars, rood, en alle andere kleuren van de regenboog zijn in de loop van de jaren al voorbij gekomen.

Uiteraard wil je zo lang mogelijk van je kleurtje genieten. Maar als je je manen in een roodtint laat verven is het onderhoud van de kleur altijd extra veel werk. 2 keer wassen het wordt al valer, 6 keer wassen en je kunt eigenlijk weer opnieuw naar de kapper. Niet dat ik het vervelend zou vinden om nog vaker naar de kapper te gaan, maar mijn portemonnee zou wel gaan protesteren vermoedelijk. Oplossing? Revlon Nutri Color Creme. 

Revlon heeft dus DE oplossing voor al uw kleurvervagingen. Het is een verzorgend masker met een klein tintje in de kleur die je op dat moment in je haar hebt. Zoals jullie weten ben ik momenteel koper/oranje en ik gebruik nu "Tangerine" (mandarijn dus ... kom maar op met de grapjes) Naast het feit dat ook dit spulletje weer heerlijk ruikt doet het ook wonderen voor je kleur. Op de verpakking staat dat je hem 3 tot 5 minuten moet laten inwerken. Dat zorgt voor een opfrissertje. Eigenwijs als ik ben laat ik het ook wel eens 10 of 20 minuten lekker zitten. Als je dat doet is het eigenlijk net alsof je opnieuw gekleurd bent bij de kapper. IDEAAL! Ze hebben ontzettend veel verschillende tinten en dus voor ieder wat wils. 



Zijn jullie al enthousiast? Ben benieuwd of er nog meer mensen zijn met positieve (of negatieve) ervaringen met dit product. 

Morgen komt de Chanel mascara trouwens binnen. Ik vibreer nu al van nieuwsgierigheid. 

Happy friday luitjes.

X
Nance



Geen opmerkingen:

Een reactie posten