dinsdag 10 juni 2014

Ik ben om!

Jaren geleden werkte ik op de “stand” van diverse cosmeticamerken. Een tijd lang verkocht ik Lancôme, Biotherm, Helena Rubinstein en Elizabeth Arden. Huidverzorging, make-up, parfum, allemaal lekkers dus. Groot voordel van deze job is dat je van iedere nieuwe collectie, nieuwe kleur, nieuw verzorgingsproduct een sample (gratissss, daar houden we van) om uit te proberen. Het waren dus hoogtijdagen als het gaat om de hoeveelheid beautyproducten die in mijn douche, make-up tasje en op mijn nachtkastje aanwezig waren. In die tijd maakte ik dus ook kennis met de mascara(‘s) van Lancôme.

Als je altijd Miss Sporty mascara gebruikt en je komt in aanraking met een wat duurdere mascara is het al snel een hele stap voorwaarts. Niet dat er geen goede budget producten bestaan, maar je merkt wel echt verschil als je net iets meer voor je borsteltje en zwart smeersel neertelt. In eerste instantie betaalde ik er niets voor, maar ook nadat ik de parfumerie verlaten had ben ik hem altijd met veel plezier blijven gebruiken. Tot afgelopen week ….

Ik ben natuurlijk nooit te beroerd om iets nieuws te proberen. Zeker niet als het gaat om make-up. Dat is direct een verklaring voor de vele potloden, wenkbrauwpoeders, oogschaduw en weet-ik-veel-wat nog meer ongebruikte producten in mijn tasje. Het gaat helaas vaker mis dan goed.

Dit keer is het echter een daverend succes! Vrijdagmiddag kreeg ik mijn bestelde Chanel Le Volume binnen. Zaterdagochtend gebruikte ik het voor het eerst. Ik ben om! Wat een fan-tas-tisch product. Met 1 laagje zoveel volume en perfect gescheiden wimpers en dan heb ik het nog niet over de krul die spontaan in je oogharen springt. Snel bracht ik nog een extra laagje aan, nog steeds geen klontjes of “spinnenpoten”-effect. Zelfs mijn vriend zag wat het verschil is met “normaal”.



Conclusie: na plusminus 19 jaar Lancôme is nu het Chanel tijdperk aangebroken!

Au revoir.

X
Nance



Geen opmerkingen:

Een reactie posten