woensdag 4 juni 2014

Meer beauty!

Ging het de laatste tijd eigenlijk alleen maar over de sadomasochistische liefde voor Sparta? Ja. Daar ging het alleeeeeeen maar over. Ik zou bijna vergeten dat ik niet alleen van de "balls", maar minstens zoveel van de "beauty" ben. Heb de afgelopen tijd ook weer  enorm veel lekkere, fijne, heerlijk geurende, luxe, beautyproducten ontdekt!

Zo heb ik mijn nagellakcollectie inmiddels uitgebreid met een paar mooie kleuren van Essie. Wat een ge-wel-dig-e lakjes zijn dat toch. Waanzinnige kleuren, blijft lang zitten (zeker in combinatie met een goede topcoat) en ik vind ze ook nog redelijk qua prijs. Naast OPI en China Glaze absoluut mijn favo merk dus.
Dan is er ook nog Orofluido van Revlon. Ik gebruik de olie en het haarmasker. De geur alleen al ... je zou het bijna opeten zo lekker ruikt het! De olie gebruik ik voor en na het föhnen. Het zorgt ervoor dat je haar beschermd wordt tegen de hitte en ik heb het idee dat het ook sneller droog is, maar dat zal per persoon verschillen. Na het föhnen nog een klein druppeltje over mn droge haar en dan glanst het de hele dag als satijn. Het haarmasker gaat er ongeveer 1x per maand in. En dan niet een lullige tien minuten onder de douche, maar echt lekker dik insmeren, aluminiumfolie over mn bol en gewoon een paar uur laten zitten. Puur genot!

Vandaag heb ik een mascara van Chanel besteld. Ben er erg benieuwd naar. Ik gebruik zelf al jaren allerlei mascara's van Lancôme. Hypnose is favoriet. Die nieuwe Chanel mag wel behoorlijk resultaat geven wil ik definitief overstappen, maar we gaan het binnen een paar dagen meemaken.

Ik houd jullie op de hoogte!

Geniet van het voetballen vanavond, hup Holland hup, en vergeet niet je snoet te poetsen voor je gaat slapen.

X Nance


Geen opmerkingen:

Een reactie posten